Det perfekte mødebooking system

Af Peter - 23 Aug 2022

Hvis du leder efter et mødebooking system, der gør det nemt at administrere dine mødelokaler, er Pronestor Planner den perfekte løsning. Med deres moderne mødebooking system til booking af lokaler og mere, kan du med et enkelt blik se, om dine deltagere er ledige, booke et mødelokale, der matcher din mødekapacitet, tilføje catering og udstyr, informere receptionen om besøgende og fakturere dit omkostningscenter – alt sammen på en rigtig let måde. Desuden gør deres intuitive brugerflade det nemt at komme i gang med at bruge systemet med det samme, så du kan få glæde af et moderne mødebooking system hurtigst muligt. Så hvorfor vente? Kontakt dem i dag for at få mere at vide om Pronestor Planner, og hvordan det kan hjælpe med at gøre din mødeplanlægningsproces nemmere end nogensinde før.

Sig nej tak til et komplekst mødebooking system

Når du skal booke et mødelokale, er det sidste, du ønsker, et komplekst system, der er svært at bruge. Med Pronestor er det nemt at reservere et mødelokale. Deres mødebooking system er integreret med Outlook, Office 365 og Exchange, så det er velkendt for alle, der bruger Outlook. Der er ikke behov for at uddanne slutbrugere. Det er gennemsigtigt, komplet og giver fuld synlighed i forbindelse med booking og tildeling af ressourcer. Desuden er det lige der på værktøjslinjen. Så det er hurtigt og nemt at booke et møde – præcis som det skal være.

Et moderne og nemt mødebooking system der aldrig skuffer

Det har aldrig været nemmere at håndtære et mødebooking system. Det primære mål med det moderne mødebooking system er at skabe praktiske og fleksible bookingmuligheder der gør det let for alle. Mobilfunktionen gør det nemt at booke et mødelokale, mens du er på farten. Du kan også få adgang til dine bookinger via enhver smart enhed, uanset om det er en iPhone, iPad eller Android-enhed. Det gør det nemt at holde styr på dine bookinger og sikre, at du altid har de mest opdaterede informationer. Med Pronestor Insights kan du også få et 360-graders overblik over din organisations mødeaktiviteter ved at kombinere data og brugerfeedback. Du kan bruge disse oplysninger til at få specifikke handlingspunkter til at forbedre adgangen til faciliteterne og medarbejdernes arbejdsgange. Indsigt og feedback fra dine brugere er derfor afgørende for at få mest muligt ud af dit mødelokale.